105
میراث تفسیری حسین بن سعید اهوازی

فصل سوم

تفسیر حسین بن سعید اهوازی


میراث تفسیری حسین بن سعید اهوازی
104

در هر صورت، به دلیل تردید در انتساب این روایات به کتاب تفسیر حسین بن سعید، آنها را از بخش اصلی تفسیر جدا نموده و در بخش ملحقات شماره دو ذکر می‏کنیم.

به این ترتیب، حدود ۸۰ درصد از روایات تفسیری حسین بن سعید با طرق قطعی و کشفی نقل کتاب‏های او مطابقت دارند. بیش از ۹ درصد از روایات نیز به دلیل نادر بودن طریق یا ارسال سند،‏ با عنوان ملحقات شماره یک می‏آیند و کمتر از ۱۱ درصد باقی مانده، که به نقل از کتاب الزهد و کتاب المؤمن هستند، در بخش ملحقات شماره دو از آنها یاد می‏شود.

تعداد بازدید : 3319
صفحه از 336
پرینت  ارسال به